POLITYKA PRYWATNOŚCI
Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach
Użytkowników korzystających ze strony internetowej mieszczącej się pod adresem https://cerber.io/ do celów
świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych
osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi
dostępnych na stronie internetowej.
Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu, który określa zasady, prawa i obowiązki
Użytkowników.
§ 1
[Definicje]
Użyte w Polityce prywatności pojęcia oznaczają:
1. Administrator Danych – administratorem danych (dalej: „Administrator”) jest Piotr Pabian, prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą: Piotr Pabian „pemsy”, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, NIP: 9930560092, REGON:
369096209, adres kontaktowy poczty elektronicznej: [___________] telefon: 790 327 210
2. Anonimizacja – Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy, nadpisuje lub w
inny sposób przetwarza (modyfikuje) dane uniemożliwiając identyfikację lub powiązanie danego rekordu z konkretnym
użytkownikiem lub osobą fizyczną.
3. Cookies (ciasteczka) – dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika.
4. Dane osobowe – oznaczają informację o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej
(„osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to9 osoba, którą można bezpośrednio
lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer
identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników
określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość
osoby fizycznej.
5. Naruszenie ochrony danych osobowych – oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub
niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego
dostępu do danych osobowych przesłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych.
6. Ograniczenie przetwarzania – oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich
przyszłego przetwarzania.
7. Profilowanie – oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na
wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy
lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia,
osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
8. Przetwarzanie – oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych
osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie,
porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie
poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie,
usuwanie lub niszczenie.
9. Pseudonimizacja – oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać
konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem, że takie dodatkowe
informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich
przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.
10. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną – udostępniony przez Administratora/Sprzedawcę Regulaminu
11. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
12. Strona internetowa – dokument udostępniony w sieci Internet odnoszący się do działalności gospodarczej pod
firmą: Piotr Pabian „pemsy”
13. Serwis zewnętrzny – serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z
Administratorem.
14. Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje
dostęp do Strony internetowej.
15. Zgoda – zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli,
którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na
przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych.
§ 2
[Inspektor Ochrony Danych]
1. Na podstawie art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z
Administratorem.
§ 3
[Rodzaje Plików Cookies]
Administrator informuje, że wykorzystuje na Stronie internetowej następujące rodzaje plików Cookies:
1. Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny
Strona internetowa.
2. Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne
serwisów zewnętrznych. Skrypty serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach
Użytkownika zostały świadomie umieszczone na Stronie internetowej poprzez skrypty i usługi udostępnione i
zainstalowane w Sklepie internetowym.
3. Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Sklep internetowy podczas
jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.
4. Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Stronę internetową do momentu
ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia, chyba że konfiguracja
Urządzenia Użytkownika jesy ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.
§ 4
[Bezpieczeństwo składowania danych]
Administrator informuje, że:
1. Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie – Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy
Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Stroną internetową są realizowane poprzez wbudowane
mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub
danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych.
2. Cele, do których wykorzystywane są pliki Cookies to:
1) Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Strony internetowej;
2) Personalizacja Strony internetowej dla Użytkowników;
3) Marketing, Remarketing w serwisach zewnętrznych
4) Prowadzenie statystyk ( użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.)
5) Serwowanie usług multimedialnych
§ 5
[Cele przetwarzania danych osobowych]
1. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:
1) Wykonywanie umów zawartych za pośrednictwem Strony internetowej, w tym w szczególności realizacji dostaw,
obsługi płatności, obsługi procesu reklamacyjnego;
2) Usługi udostępniania informacji o usługach umieszczonych na Stronie internetowej
3) Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych ze Stroną internetową oraz ochrony danych;
4) Zapewnienie prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
5) Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w jednym z następujących celów:
a) Prowadzenie statystyk,
b) Remarketing
c) Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla zapewnienia realizacji umów świadczenia usług w
sytuacji, gdy za pośrednictwem Strony internetowej zawierane są umowy opisane w Regulaminie.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla obsługi procesu reklamacyjnego.
§ 6
[Pliki Cookies Serwisów zewnętrznych]
1. Administrator na Stronie internetowej wykorzystuje skrypty javascript i komponenty webowe partnerów, którzy
mogą umieszczać własne pliki cookies na Urządzenie Użytkownika. Pamiętaj, że w ustawieniach swojej przeglądarki
możesz sam decydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być używane przez poszczególne witryny internetowe.
Poniżej znajduje się lista partnerów lub ich usług zaimplementowanych na Stronie internetowej, mogących umieszczać
pliki cookies.
2. Do prowadzenia statystyk Administrator wykorzystuje narzędzia Google Analytics.
§ 7
[Rodzaje gromadzonych danych]
1. Sklep internetowy gromadzi dane o Użytkownikach. Część danych jest gromadzona automatycznie i anonimowo, a
częściach danych to dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników w trakcie zapisywania się do poszczególnych
usług oferowanych przez Stronę internetową.
2. Anonimowe dane gromadzone automatycznie:
1) Adres IP;
2) Typ przeglądarki;
3) Rozdzielczość ekranu;
4) Przybliżona lokalizacja;
5) Otwieranie podstrony Strony internetowej;
6) Czas spędzony na odpowiedniej podstronie Strony internetowej;
7) Rodzaj systemu operacyjnego;
8) Adres poprzedniej podstrony;
9) Adres strony odsyłającego;
10) Język przeglądarki;
11) Prędkość łącza internetowego;
12) Dostawca usług internetowych.
3. Dane gromadzone podczas rejestracji:
1) Imię i nazwisko
2) Adres e-mail
3) Adres IP (zbierane automatycznie)
4) Numer telefonu (dobrowolnie)
4. Część danych (bez danych identyfikujących) może być przechowywana w plikach cookies. Część danych (bez danych
identyfikujących) może być przekazywana do dostawcy usług statystycznych.
§ 8
[Dostęp do danych osobowych przez podmioty trzecie]
1. Odbiorcą danych osobowych podawanych przez Użytkowników jest Administrator. Dane gromadzone w ramach
świadczonych usług nie są przekazywane ani odsprzedawane podmiotom trzecim.
2. Dostęp do danych (najczęściej na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych) mogą posiadać podmioty,
odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia Strony internetowej lub realizacji
umów, tj.:
1) Firmy hostiongowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora, VPS, serwerów
dedykowanych. W tym zakresie podmiotem świadczącym usługi na rzecz Administratora jest [_______________] adres:
[____________].
2) Przedsiębiorcy świadczący usługi kurierskie lub przewozowe.
3. Administrator w celu prowadzenia Strony internetowej korzysta z usług zewnętrznego dostawcy hostingu, VPS, lub
Serwerów Dedykowanych. Wszelkie dane gromadzone i przetwarzane na Stronie internetowej są przechowywane i
przetwarzane w infrastrukturze usługodawcy zlokalizowanej na terenie Unii Europejskiej. Istnieje możliwość dostępu
do danych wskutek prac serwisowych realizowanych przez personel Usługodawcy. Dostęp do tych danych reguluje umowa
zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.
§ 9
[Sposób przetwarzania danych osobowych]
1. Dane osobowe podawane przez użytkowników:
1) Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego
działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby
odwiedzającej Stronę internetową niezależnie od miejsca, w którym się znajduje;
2) Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania);
3) Dane osobowe nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.
2. Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:
1) Dane anonimowe (bez danych osobowych) mogą być przekazywane poza Unię Europejską;
2) Dane anonimowe (bez danych osobowych) nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji
(profilowania);
3) Dane anonimowe (bez danych osobowych) nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.
§ 10
[podstawy prawne przetwarzania danych osobowych]
1. Administrator gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:
1) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich dennych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
a. art. 6 ust. 1 lit. a – w odniesieniu do danych, na przetwarzanie których wyraziła zgodę, osoba, której dane
dotyczą;
b. art. 6 ust. 1 lit. b – w odniesieniu do danych. których przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
c. art. 6 ust. 1 lit. f – w odniesieniu do danych, których przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.
2) Ustawa z dnia 10 maja 2018 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000),
3) Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r., Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800).
§ 11
[Zakres przetwarzania i kategorie przetwarzanych danych osobowych]
1. Administrator informuje, że przetwarza następujące kategorie danych:
1) Imię i nazwisko;
2) Adres elektroniczny;
3) Numer telefonu;
2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji umów świadczenia usług realizowanych przez Administratora,
3. Administrator informuje, że na podstawie Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, w ramach
świadczenia usług drogą elektroniczną może w razie konieczności przetwarzać następujące dane osobowe Użytkowników
niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi:
1) nazwisko i imiona usługobiorcy;
2) adres elektroniczne usługobiorcy
- które to dane są niezbędne dla świadczenia usługi droga elektroniczną.
4. W celu realizacji umów lub dokonania innej czynności prawnej z usługobiorcą, usługodawca może przetwarzać inne
dane niezbędne ze względu na właściwość świadczonej usługi lub sposób jej rozliczenia.
5. Administrator wyróżni i oznaczy te spośród danych, o których mowa w ust. 1, jako dane, których podanie jest
niezbędne do świadczenia usługi drogą elektroniczną.
6. Administrator może przetwarzać, za zgodą Użytkownika i dla celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i
preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych nadań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych
przez Administratora, inne dane dotyczące Użytkownika, które nie są niezbędne do świadczenia usług drogą
elektroniczną.
7. Administrator może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkownika z usługi
świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
1) oznaczenia identyfikujące Użytkownika nadawana na podstawie danych, o których mowa w ust. 1;
2) oznaczenia identyfikujące zakończenia sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego
korzystał Użytkownik;
3) informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą
elektroniczną;
4) informacje o skorzystaniu przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną.
6. Usługodawca nieodpłatnie udostępnia dane, o których mowa w ust. 1-5, organom państwa uprawnionym na podstawie
odrębnych przepisów na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań.
§ 12
[Okres przetwarzania danych osobowych]
1. Dane osobowe podane przez Użytkowników są przechowywane przez okres niezbędny dla zrealizowania umów lub
świadczenia usług w ramach Strony internetowej przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do
30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika)
2. wyjątek stanowi sytuacja, która wymaga zabezpieczenia prawnie uzasadnionych celów dalszego przetwarzania tych
danych przez Administratora. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, do czasu żądania
ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia
naruszenia zapisów Regulaminu przez Użytkownika.
3. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres, w którym na Administratorze ciążą szczególne obowiązki prawne
(np. sprawozdawcze, rozliczeniowe).
4. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami lub dochodzenia
roszczeń, to jest okres przedawnienia się poszczególnych roszczeń.
5. Anonimowe dane statystyczne, niestanowiące danych osobowych, są przechowywane przez Administratora w celu
prowadzenia statystyk Strony internetowej przez czas nieoznaczony.
§ 13
[Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych]
1. Administrator informuje, że Użytkownikom przysługuje:
1) Prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora lub
poprzez skorzystanie z określonych funkcjonalności Strony internetowej;
2) Żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia
niekompletnych danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora;
3) Żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do
Administratora. W przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających
identyfikację Użytkownika. Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji żądania usunięcia danych w
celu ochrony prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. w przypadku gdy Użytkownik dopuścił się naruszenia
Regulaminu czy dane zostały pozyskane wskutek prowadzonej korespondencji);
4) Ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania
prawidłowości danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora;
5) Uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym
formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora;
6) Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
7) Wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
§ 14
[Dane kontaktowe administratora]
Administrator informuje, że można się z nim skontaktować z wykorzystaniem poniżej podanych danych:
Adres pocztowy – Piotr Pabian, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Piotr Pabian „pemsy”, ul. Twarda 18,
00-105 Warszawa, NIP: 9930560092, REGON: 369096209, adres kontaktowy poczty elektronicznej: [___________] telefon:
790 327 210, kontakt jest możliwy również poprzez Formularz kontaktowy – dostępny na Stronie internetowej.
§ 15
[Zmiany w Polityce Prywatności]
1. Administrator ma prawo dokonać zmian w Polityce Prywatności – w szczególności w celu zapewnienia lepszej
ochrony Użytkowników.
2. Administrator poinformuje o zmianach w Polityce Prywatności co najmniej 14 dni przed ich wejściem w życie
poprzez wysłanie informacji do Użytkowników na podane przez Użytkowników adresy e-mail oraz poprzez umieszczenie
stosownej informacji na stronie głównej Strony internetowej.
3. Wprowadzane zmiany w Polityce Prywatności będą publikowane na odpowiedniej podstronie Strony internetowej.